Vrooom vroooom (alex kör gåstol)

Det har blicit mycket shopping till Alexander på sistone...
I söndags var vi på en barn-loppis och fyndade en del: en gåstol för 50 spänn, nice! Han sitter i den nu och verkar rätt nöjd. Ett par skor i storlek 20 för 10 kr som Alexander tycker är utmärkta att sparka av sig. En massa billiga kläder, däribland en typ jeansjacka med ett A på... %o)

Igår var jag hos
Elin och kollade på ekologiska kläder från blingo, och japp, det blev en massa där också. Men vad dom sakerna kostade törs jag inte säga...

Jag hade tänkt lägga ut foton på grejerna men jag oooorkar inte!

Förövrigt så har jag börjat köra lite striktare matdiet på sistone. Inte regelrätt bantning utan bara låtit bli godis och kvällsmumsande på veckorna. Eftersom jag och vågar inte kommer överens (den visar alltid för mycket oavsett vad den visar..) så har jag valt att följa min framsteg via måttband. Närmare bestämt mått runt magen, det är ju där det skadliga fettet sitter. Det är även magen jag är mest mån om att bli av med.
Nu ska jag komma till saken.
Jag mätte magen imorse:
3 centimeter hade försvunnit! Känns superhärligt med tanke på att jag inte tyckt jag behövt göra några direkta uppoffringar utan känner att jag kan fortsätta såhär ett bra tag.

Snart kanske det blir lite shoppat till mig också? ;o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt jobbat!:)

2008-09-09 @ 11:34:53
Postat av: Spiro

Tack så mycket! :o)

Postat av: Sandra

Yippie, vad duktig du är!!!

2008-09-09 @ 19:52:38
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: lillsyrran

avis

2008-09-09 @ 20:02:53
Postat av: Spiro

Sandra: Tack, jag känner mig duktig! :o)



Lillsyrran: Finns bara ett sätt att råda bot på det..;o)

2008-09-10 @ 09:44:03
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback