hårfager

Imorgon ska jag iväg och klippa mig. Ska bli oerhört skönt av många anledningar!
Först och främst är håret väldigt långt nu. Sparade en del sist för att jag skulle kunna fösa undan det lätt när jag ammar och att det skulle vara lättskött. Tyvärr så blev det inte så bra. Jag tappade nämligen en hel del massa hår kort efter jag klippt mig, allt det hår jag "samlat på mig" under graviditeten. Följden blev ett väldigt tunt och slitet hår (som det var innan jag blev gravid typ..) som dessutom var längre än vanligt=mycket krångligare att reda ut.
Sen så kommer min mor hit och tar hand om Alexander så jag får "alex-ledigt" några timmar också. Känns som om jag är i behov av det nu. Det bästa med att vara "alex-ledig" är att komma hem igen för jag blir så himla glad när jag ser honom!
Sen funderar jag på att köra en ny frisyr denna gång. Lite kortare, pagigt (stavas det så???), tror ni det kan bli bra? Sist jag hade page var när M och jag förlovade oss, för 10 år sedan.
Tycker att det knappt syns att det är jag! :o)


Kommentarer
Postat av: Lisa och Karro

Vi fattar inte riktigt hur du ska klippa dig, men vi tror att det blir kalas bra..

Puss från oss

2008-09-01 @ 15:17:42
Postat av: Spiro

Hihi, om ni inte vet hur jag menar hur kan ni då tro att det blir bra? ;o) Typ en vanlig page bara, den längre versionen.

Postat av: Karro & Lisa

Aha då förstår vi :o) Då blir det bra.

Kram

2008-09-01 @ 19:20:26
Postat av: Spiro

Haha, puss på er vad ni är söta! :o)

2008-09-01 @ 22:37:36
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback