avsluta meningen

Oh, hittade en kul lista hos Polly. Here we go:

Jag har insett att min senaste kyss var… ganska smarrig! :o)

Jag lyssnar på… Alex jollrande och TVn i bakgrunden

Jag pratar… mest bara om min son, jag vet, förlåååååt då!

Jag tycker om… det mesta som är onyttigt.

Mina bästa vänner… vet alltför mycket depraverande om mig! ;o)

Min första riktiga kyss… ver inte värst smarrig.. %o)

Jag avskyr när folk frågar… "har han inte slutat amma ännu?" eller på annat sätt lägger sig i hur vi uppfostrar vår son

Jag kommer aldrig… tatuera mig, hatar nålar...

Sist jag grät var… när jag råkade göra illa Alex när jag klippte hans naglar. Usch, så hemsk jag kände mig!

När jag vaknar på morgonen… kollar jag alltid till Alex

Just nu tänker jag på… om steken som står i ugnen är klar snart

Bebisar är… något av det underbaraste som finns i denna värld, speciellt min! ;o)

Idag har jag… mest bara latat mig och myst med min familj.

Imorgon ska jag… försöka ta tag i mitt liv

Jag vill verkligen… ha en saab 9-5! ;o)

Kommentarer
Postat av: Linda Ahlgren

Måste bara kommentera. Varför borde du ha slutat amma?! Han blev ju nyss fem månader bara... det är väl en sak om det inte fungerar men om det fungerar bra så finns det väl ingen anledning att stressa. (Snart kommer han börja tjata om moppe... hihi)

Postat av: Spiro

Det får du fråga de som frågar! Jag tänker helamma tills han är 6 månader och sedan så länge han är intresserad! :o)

2008-09-14 @ 18:46:23
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback