resfeber

På onsdag åker vi.
Det blir Alexanders första långa biltur.
Vi ska ta oss ända ner till Småland för att hälsa på M's familj. Jag ska även hälsa på några gamla pluggkompisar från när jag gick högskolan i Kalmar. Det ska bli himla kul och mysigt att träffa alla igen.
Dock har resfebern börjat sätta in lite nu. Känns nervöst att åka så långt med vår lille pojk. Har skissat på en lista i ungefär en vecka med allt vi ska ha med oss till honom.
Av och till kommer jag på mig själv med att skriva upp dumma saker att ta med som alldeles säkert finns att få tag i även i Småland. Det är ju inte direkt så att vi ska åka till yttre Mongoliet eller något liknande. Men så tänker jag; jamen tänk om vi behöver den/det mitt i natten när alla affärer är stängda? Så slutar det med att saken får stå kvar på listan.
Tur att vi ska låna mina föräldrars kombi då det inte finns en chans att vi skaulle kunna få med oss allt i vår saab 900...
Vi har beställt en ny bilbarnstol på babyproffsen nu förövrigt. Den fanns dock inte hemma i den färg vi ville ha, förhoppningsvis får vi den imorgon, känns lite tajt. Känns bättre att ha den på en så pass lång bilresa då den även är fällbar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Är M ledig imorrn, eller ska jag å Iris komma å lugna ner mamman lite?:)

2008-10-05 @ 15:38:33
Postat av: Spiro

Jaaaa, kom och ta med "det bekräftande leendet"! :o)

Postat av: Vivi

Ser fram emot när ni kommer "neråt"! Barnen blir nog glada att se Alexander igen ; )

2008-10-06 @ 18:37:10
Postat av: Spiro

Ja, sa bli jättekul att ses igen! :o)

2008-10-06 @ 19:12:52
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback