lyckat firande

Mycket lyckat kalas. Smörgåstårtan var toppengod medan chokladtårtan blev lite väl mäktig i smaken. Skulle jag göra den någon fler gång tar jag nog en choklad med lägre kakaohalt i.
Min mormor och Alexander fann varandra i alla fall.



På lillasyrrans t-shirt står "bondbrud" (mina föräldrar är bönder) :oD Alexander fick även en t-shirt med texten "bonde på tillväxt" av sin morfar. Det är humor det! :o)



Fyra generationer fångade på bild. Lägg märke till hur fint Alexander matchar sin mormors mor! :o)



Dagens huvudperson vill ju tyvärr inte vara med här på bloggen men han verkar nöjd med sin födelsedag! Nu ska vi mumsa
grekkyckling! :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte säga att jag lyckades särskilt bra med "4-generationer kortet". Mamma tittar in i väggen, mormor på en punkt strax ovanför mitt huvud och Alexander är intresserad av taket. Lyckad dag ialla fall, tack så mycket!

2008-10-25 @ 22:21:01
Postat av: lillsyrran

Tja, det där var från mig då.

2008-10-25 @ 22:22:46
Postat av: Spiro

Jamen jag blev bra! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback