höstmys

Igår åkte jag och Alexnder ut till mina föräldrar och livade upp dagen för min mor, något hon behövde enligt henne själv. Att Alexander och jag också myste och hade det bra behöver vi väl inte gå in på.. ;o)
Först blev det mys på mormors mage. Har svårt att avgöra vem som ser mest nöjd ut.



Vi tog även en liten promenix. Alexander sover gott i sin vintageemmaljungavagn från tidigt 80-tal. Så skönt att slippa släpa med sig min egen vagn!



Filten med mormorsrutor är förövrigt även den från tidigt 80-tal.. :o) Om jag inte minns fel är det min farmors mor som gjort den?
Med oss på promenaden var även världens gladaste hund, Digga Dej. Hon är tyvärr rätt svår att fånga på bild stillastående.. :o)



Nu ska jag greja lite inför dagens äventyr på stan och biodgraf. Återkommer med rapport! :o)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack,älskade ungar!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback