för snart 6 månader sedan...

Jamen vi kör väl en liten förlossningslista nu på morgonen då. Snodd från Sandra.

När fick du reda på att du var gravid?
21 juli 2007, svåååårt att hålla sig från att berätta direkt för alla, men var bara i vecka 4-5 eller något sådant..:o)
Blev det en chock?
Nja, som ni förstår av det tidiga testet hade jag stenkoll på när jag kunde testa. Men ganska förvånande att det äntligen blev ett plus! :o)
Hur gammal var du?
25 år
Hade du mycket halsbränna?
Mm, novalucol och losec var mina bästa vänner på slutet
Spydde du mycket?
Nope, men mådde illa fram till v 12 ungefär
Hade du mycket foglossning?
Nope, inget alls. Hade andra otrevligheter och jobbigheter istället. Carpaltunnel-problemen orsakade av all svullnad och nästäppan var nog värst
Ditt sf mått som störst?
Oj, ingen aning, la aldrig det på minnet. Följde normalkurvan hela vägen i alla fall
Har du fått bristningar?
Mm, min mage har ändrat utseende en hel del om vi säger så..
Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Både M och jag trodde stenhårt på att det var en tjej och kallade magen Amanda! %o)
Gick du över tiden?
11 låååånga och otåliga dagar av väntan.
Hur var förlossningen?
Eh, ja det vet ni ju. Låååång och slutade med snitt. Hela historien finns här.
Blev du sydd?
Tja, räknas stygn i magen?
Dragen med sugklocka?
Jupp, men tyvärr utan resultat.
Hur många var inne i förlossningsrummet?
Ingen aning. Olika människor kom och gick liksom och jag hade ingen fokus på det.
Hade du någon nära med dig? Min fina M. Världens bästa!
Hur stor var bebisen? 4040 gram 53 cm.
Vad fick h*n heta? Alexander Erik
Var allting värt det? Tror ingen som fött barn någonsin svarat nej på den frågan...

Kommentarer
Postat av: Sandra

kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback