mysteriet med hundmaten

Ja, jag får väl förklara varför vi köpte hundmat då eftersom både Karro och lillsyrran blev nyfikna... :o)
Nej vi har inte och ska inte heller köpa hund. Vi har nog med att ta hand om våra tre kissar och vår underbara lilla pojk.
Såhär var det:
De firade "kattens dag" på djurkompaniet. Detta innebär en massa bra priser på kattgrejer så M och jag tog en sväng dit. I annonsen som var i tidningen hade vi sett att de skulle finnas ett visst märke till bra pris. Direkt när vi kommer in i affären står det ett stativ med denna mat där det stod: "pröva ****** (minns inte vad maten heter) idag!" 19 pix skulle de ha för en rätt stor påse. Det fanns bara 3 påsar kvar så vi skyndade oss och tog en. Sen gick vi runt och hittade massa andra bra priser och erbjudanden, betalade och shoppade vidare på andra ställen.
När vi kom hem och packade upp grejerna upptäckte vi att den där första påsen innehöll, jupp, hundmat.
Så var det med det! :o)

Klockan är nu 03.20 och jag sitter på jobbet och känner mig riktigt pigg. Har varit en lugn natt hittills. Har passat på att se "fatal attraction" för första gången, sevärd! :o)

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Digga Dej kan nog stå för försökskanin till den påsen hundmat. Bara så ni vet :)

2008-11-30 @ 09:56:23
Postat av: Karro

Hahaha jaha okej... men lite skoj hade det nog varit med en hund..... eller?

Ha en super mysig 1:a advent

Kram

Postat av: Spiro

Lillsyrran: Jo, det visste jag redan! ;o)



Karro: Nä, är för lat för att ha hund. Den skulle inte få den aktivering som den behöver.

2008-11-30 @ 14:15:55
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback