dagen efter kvällen före

Vilken fest det blev igår! Länge sen jag skrattade (och drack..) så mycket!
Hade tänkt köra en vända med vår fina nya bil idag men det känns som om bilen får stå idag.. :o)
Med risk för hot från personerna på bilderna visar jag väl lite foton från kvällen!


Kalle berättar något kul för Roger och Britt


Helen och Roger...dansar?


Helen och Lotta kan...


Roger kan inte...


Dennis fixar den olycksaliga lampan som landade...


HÄR! %o)


Eh..ja.. mysstund?


Lotta fascineras av Rogers spännande monolog/föreläsning


Godnattkyss?

Kommentarer
Postat av: Britt

Håller med dig,det var länge sen jag skrattade så mycket.Har varit väldigt seg idag. Kram

2008-11-22 @ 17:52:37
Postat av: Pernilla

Hej å hå, vi har kul på våra möten vill jag lova.

2008-11-23 @ 10:59:58
Postat av: Spiro

Britt: Man mår som man förtjänar antar jag..;O)



Pernilla: Mm, verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback