trevligt med smärtprat

Oj, vad trevlig hon var barnmorskan! Väldigt lätt att prata med. Vi pratade på en hel del och hon var inte alls låst vid att bara prata om smärtan, skönt! Fick även svar på en del funderingar som jag haft efter förlossningen så det kändes skönt.
Hon avslutade med att konstatera att man skulle kunna säga att jag gått igenom två förlossningar och att jag gjort det väldigt bra.

Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt väldigt stolt över hur bra jag klarade en så jobbig
förlossning.
Det tycker jag att jag har rätt att vara!

Nu ska jag författa tackkort! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter ju bra det där!:)

En annan fråga, har du fått dina kort som du beställde på extrafilm? Tänkte så det är säkert å man kan tömma USB minnet...:)

2008-05-29 @ 14:23:09
Postat av: Spiro

Elin: Kul att du utnyttjade erbjudandet! :o) Jupps, har fått bilderna, gick på några få dagar. Tackkorten är förövrigt beställda därifrån också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback