kändis?

Om 30 minuter ska jag bli intervjuad.
Av en barnmorska.
Jag ska vara med i ett forskningsprojekt (eller vad det nu heter) om kvinnors upplevelse av smärta vid kejsarsnitt. Ska bli kul att läsa artikeln när det är färdigt och se hur andra kvinnor upplevde snittet.
Det enda negativa med det hela var att jag var tvungen att dammsuga nu på morgonen, stackars mig! ;o)

Förövrigt blev det bara piss av den där förbannade strejken, som väntat (tyvärr). Nåja, jag får ju i alla fall upp lönen en del med tanke på att jag ligger under det som ska vara lägstalönen (förvisso f om nästa år men jag tippar på att de kommer åtgärda det redan nu).

Kommentarer
Postat av: Emelie

men du. jag har en fundering om det där. om dom höjer upp dom som ligger unde rlägst lön på en gång nu. måste dom inte ge dom 3 % nästa år då? och det blir ju mer pengar på lägst lönen än det är på gammla. är jag ute och cyklar? tror tyvärr att vissa kan se lägstlönen som en kortsiktig investering också :/.

Postat av: Spiro

Hm, tyvärr låter det som du har rätt.. Hade inte tänkt på det..:o( Nåja, upp 4% kommer jag iaf! (wow..)

2008-05-29 @ 11:49:20
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback