I den här familjen hjälps vi åt!

Idag får jag fint besök! 1 stycke liten Alma kommer hem till mig tillsammans med sin mamma Åsa. Ska bli himla trevligt! Alexander har ännu inte vaknat så jag far runt som en virvelvind och försöker få lägenheten att se presentabel ut. Efter mig springer dock tre katter som sina egna små vädersystem och strular till mattor och filtar som jag nyss lagt tillrätta...



En av de få gångerna jag lyckats fånga alla tre på samma bild. Uppifrån och ner: Blogga, Mejla och Wappa!



Kommentarer
Postat av: Tina

Våningssäng?

Postat av: Elin

Du ska inte jobba ngt i sommar då? Jag har lovat bort mig i 8 nätter, känns bra att kunna spara några mammadagar! som det lät på Maria så saknade de en hel del folk, men det var ju ett tag sedan så det kanske har löst sig. Hon vågade inte ringa "oss nyförlösta" påstod hon...:)

2008-05-20 @ 19:38:03
Postat av: Spiro

Tina: Haha, ja kanske det!! :o)



Elin: Nope, inget jobb planerat men rekryteringen har sagt att det bara är att säga till om jag vill jobba. Hur ska du göra med amningen medan du jobbar då?

2008-05-20 @ 19:40:26
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback