v.39

Ojoj, nu närmar det sig... Som ni märker ligger "veckoräkningen" lite galet. Idag är det 11 dagar kvar till BF. Upptäckte det för ett bra tag sen men ville fortsätta uppdatera med en veckas mellanrum så det får ni bara tåla! Idag fotade jag i samma tröja/klänning som jag hade i v.19 när jag först berättade för er här på bloggen. 20 veckor verkar inte ha gjort någon större skillnad, ELLER??? ;o)

79247-810 79247-813

Gissa om jag saknar den där lillmagen...
Igår var mamma här och lånade ut ett par vinterkängor till mig. Mina i vanliga fall små 36/37-fötter drar numera 39 i storlek... Och detta trots att jag använder stödstrumpor! Nå, det var skönt iaf att kunna gå ut utan att få tokont i fötterna eller halka runt som en galning som jag gör när jag försöker använda gympaskorna.
Slänger in en frontalbild även idag. Mest för att jag tyckte att ränderna på tröjan blev smått psykadeliska:

79247-812

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh herregud, snart är det över!;-) Nära nära...

2008-03-20 @ 13:34:53
Postat av: Spiro

Eller:snart börjar det på riktigt! ;o)

Postat av: gela

Oj,oj,oj vilken mage! LITEN skilland är det nog mellan bilderna... ;) Men både mina kära mamma & tvillingsyster Yster tycker nog att jag va lika stor när jag skulle ha Isac! Så d e kanske en liten(?)gosse därinne?? Även om jag personligen tror att min käre bror och du får en liten sessa! Himla spännande är det iaf!!! :)Kramizzz

2008-03-20 @ 15:27:29
Postat av: Svärmor o Siss

GLAD PÅSK!! Nu har vi ledigt i 4 hela dagar, kommer ni o hälsar på då........ tji tji tji

2008-03-20 @ 16:14:10
Postat av: Karro & Grabbarna

Men hallååååå snart är det nära (hoppas vi) Enligt schemat ;o)
Kram

2008-03-20 @ 16:16:32
URL: http://carolliine.blogg.se
Postat av: Sarah

Tänkte passa på att lyckönska er.... Man vet juh aldrig när den lill* vill titta ut! Du har väl packat BB väskan =) Kramar från oss

2008-03-20 @ 21:00:44
URL: http://sarahdahlstrom.blogg.se
Postat av: Spiro

Gela: Jo, den har ju växt en aning..%o) M och jag är oxå inne på att det är en tjej, vi får se!

Svärmor & Siss: Hihi, vi får väl se hur det går med det...

Karro: Mm, nu får h*n gärna komma ut för min del! M tycker dock att h*n kan vänta tills efter lönen kommit! %o)

Sarah: Tack så mycket! Jorå, väskan är packad efter påbackning av Karro! :o)

2008-03-20 @ 21:48:53
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback