v.37

Nu är magen så stor att en i vanliga fall lössittande t-shirt smiter åt betänkligt över magen. Naveln har även börjat "bölja" betänksamt som om det funderar på att passa på att ta sig en kik utåt innan chansen/magen försvinner. Riktigt mysko ser den då iaf ut.
Händerna är ett kapitel för sig. Tycker att den däringa arbetsterapeuten kan höra av sig nu, inatt gjorde dom förbannat ont.

79247-786

Nu längtar jag mest bara på att kunna få tillbaka mina nätter. Dagtid mår jag ganska bra, men nätterna...
Ja, jag vet vad ni tänker. Jag kommer inte få det lugnt på nätterna även efter bebisen kommit ut. Det känns dock som en helt annan sak. Sängen kommer äntligen kännas skön igen, jag kommer att kunna ligga på rygg utan att bli andfådd och nästäppan har förhoppningsvis gått över. När jag sover kommer jag att sova riktigt, inte bara halvslumra 1 timme i taget som det känns som om jag gör nu.
Sedan kommer ju anledningen till att jag är vaken vara en söt liten bebbe som förhoppningsvis tittar tillbaka på mig med sin fars ögon! :o)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Nu blev jag rörd av vad du skrev i slutet... ;o)
Ni MÅSTE höra av er så fort det händer nåt!!! Längtar efter att få ta på mej farmor-t-shirten!
Ta det lugnt o hälsa min lille son. Kramar!
P.S. Sanne hälsar oxå såklart ;O)D.S

2008-03-06 @ 12:38:07
Postat av: Spiro

Jupp, du gjorde ett bra jobb med den killen! ;o) Hehe, du vet väl hur busig din son kan vara men ska vidarebefodra din önskan! ;o)

Postat av: Elin

Nä du har så rätt så rätt. Jag förbannade alla som sa till mig att "passa på att sova å vila så mkt jag kunde". Jag sov ca 10 h per natt innan förlossningen, å så vilade jag på dagarna. Att gå från det till plötsligt 5 h bruten sömn (ibland är vakenhetsperioderna 1-2 h under natten) var brutalt! Var glad att du sover så dåligt som du gör, för det kan ju bara bli bättre snart..:) Det är ju nära nu!!

2008-03-06 @ 19:16:54
Postat av: Spiro

På sätt och vis känns det nära men på annat sätt känns det totalt overkligt... Tar dag för dag nu, tror det är smartast.

2008-03-06 @ 21:37:21
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har ändrat mig, jag tror du får en tjej!:-)

2008-03-06 @ 22:53:17
Postat av: Spiro

Elin: Hihi, bara för att det är du så får du väl ändra dig då! ;o)

2008-03-07 @ 10:33:55
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: lillsyrran

hej hej! nu sitter jag pa en dator i Düssendorf. Om jag skriver lite knäppt kan det bero pa att tangenterna sitter lite anorlunda. Allt bra. Vi har väntat länge pa nästa flyg och vi kommer att fa vänta mera. Kom ihag att plocka upp oss för snart kommer vi!!!!!

2008-03-07 @ 10:37:47
Postat av: Spiro

Hm, jag ska försöka men kan inte lova något..;o)

2008-03-07 @ 13:30:58
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback