Stress för en höggravid

Vid 17-tiden kom M hem från jobbet. Vi stack direkt och hämtade ut vagnen.
Krånglade en del på parkeringen när vi skulle få in den i bilen (nu förstår jag varför de flesta barnfamiljer har kombi!). Därefter bar det av till den andra barnaffären där vi köpte en såndär insats till badbaljan så att man får båda händerna fria vid bad (tack för tipset Emma!).
Vidare ut till köpcentrat, jag införskaffade losec, M införskaffade öl...
Middagspaus på hamburgerbar.
In på mataffären och införskaffade diverse nödvändigt och onödigt. Sprang (haha, sprang!? Den var bra..) även på en jobbarkompis som fått sin bebis för 7 veckor sedan, gissa om jag blir avis.
Avslutade med att köpa varsin trisslott för att försöka få vår ekonomi att gå runt.
Puh, äntligen i bilen!!!
Justja, tanka...
Snabbtankning, hem med alla grejer, få upp alla grejer i lägenheten, packa UPP alla grejer.
20.30 satte vi oss i soffan och skrapade våra trisslotter (nitlotter såklart..)

Anar att jag har en natt av förvärkar att se fram emot. Eller kanske "the real thing" nu när allting verkligen är ordnat? Time will tell. Nu är det iaf dags för "House".
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback