Inte bara människobebisar i huvudet

Ikväll har jag varit och hälsat på den här lilla raringen. 8 veckor och så otroligt go' och söt.
Att det sedan blev en sjukhusreunion light med två av mina arbetskamrater från den numera nedlagda avdelningen på sjukhuset var ju inte heller helt tokigt! :o)

Karro (raringens matte) berättade om en kompis som fått barn idag, 1 månad före beräknad förlossning.
Så nu är BB-väskan packad. :o)
Eller tja, den är iaf påbörjad, vissa saker använder jag ju hela tiden så dom är lite knepiga att packa ner. Tur att jag bor så pass nära sjukhuset att det inte är någon katastrof om något glöms hemma.

Kommentarer
Postat av: Karro, Cino & Alf

Hahahahaha jasså nu är väskan packad, bra det man vet ju aldrig.. Tack för besöket i går, godisarna &men framför allt chokladen ;o)
Hoppas att vi får se en bäbis snart nu då..
Kram till er från oss tre

Postat av: Spiro

Better safe than sorry! ;o)

2008-03-10 @ 13:56:25
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback