puh

Lilleman har sovit hela natten. Han vaknade till och gnydde lite vid 4 men somnade sedan om. Idag låter han mycket bättre i näsan. Det där med höjd huvudända var nog en bra idé! Man behöver dock inte köpa dyra "puckar" (precis som med amningsarmband) utan det fungerar superbra att bara lägga en hopvikt filt under madrassen, så nu vet ni det!
Nu när Alexander mår bättre kan jag fokusera lite mer på mig själv och konstatera att jag är förkyld. Big time.
Så nu får ni tycka lite synd om mig. Kondoleanser lämnas med fördel o kommentatorsfältet! ;o)

Kommentarer
Postat av: mamma

Min stackars lilla dotter,hoppas du tillfrisknar snabbt!

Postat av: Spiro

Hihi, tack så mycket snälla mamma! :o)

2008-06-12 @ 13:20:35
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback