listigt Spiro!

Finns det ett bättre sätt att börja dagen på än att göra en lista? I think not.
Denna hittade jag hos
Linda K's vänsterprassel:

1. sommarplaner: Njuta av att M har semester. Mysa med min lilla familj. M's systrar och mor kommer på besök för att beskåda vårt underverk! :o)

2. mest nöjd med: Att jag för det mesta lyckas med det jag bestämmer mig för: utbilda mig till sjuksköterska, göra en komplicerad maträtt, föda barn (det sistnämnda behövde jag dock en del assistans med..hihi).

3. last: Småätande. Så fort jag får tråkigt vill ja äta.

4. vad hänger på väggarna: Tavlor målade av mormor och storasyster.

5. relation till mejlen: Väldigt positivt. Skönt att inte alltid behöva ringa om grejer. Desutom mejlade jag och M i ett års tid innan vi träffades IRL. M har sparat alla mina mail! :o)

6. skrattade senast: När jag såg rubriken: "populärt med nya mödomshinnor" i dagens tidning.

7. nojor: Att någon av mina nära och kära ska sluta andas i sömnen, hua.

8. favoritresmål: Rhodos var underbart när jag var där. Åker gärna dit igen.

9. favoritråvara: Oj, svårt. Använder ofta vitlök så vi kör på det.

10. favoritredskap i köket: Spoonulan som jag fick av min snälla syster.

11. hemlig kunskap: Jag kan lägga benen i skräddarställning och därefter ställa mig upp på knäna och gå på dom. Förstår ni hur jag menar? %o)

12. skrek senast till mitt barn: Alexander och jag har faktiskt inte kommit till bråkstadiet ännu..:o)

Kommentarer
Postat av: Linda S

Jag kunde också lägga benen i skräddarställning och resa på mig och gå på knäna men jag tror inte jag kan det längre. Du måste vara vig du!

Postat av: Spiro

Tja, skräddarställning är mitt favoritsätt att sitta på.. :o)

2008-06-25 @ 15:21:47
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback