det knäcker att vara mamma!

Teatern var väldigt trevlig. Lite snurrigt att hålla reda på handlingen men sammantaget sååå mycket roligare än att gå på bio! I pausvilan satt vi i en grässlänt och fikade, det var nog det bästa med hela kvällen. Det är något speciellt med mig och gräsmattor tror jag..%o)
Alexander gjorde dock sin far lite besviken. Han sov i stort sett hela tiden jag var borta så M fick inte så mycket quality-time med honom som han hoppats! %o)
Just nu är Alexander så underbar att vara med så jag förstår att M blev besviken. Alex är glad mest hela tiden när han är vaken, "pratar", gruglar och skrattar. Han har även börjat bli nöjd med att ligga för sig själv en stund på en filt eller så, han har upptäckt att det finns så mycket att titta på! :o) Sina händer upptäckte han igår, himla coola grejer verkade vara hans betyg. Sövning inför vilstunderna har även börjat flyta. Nuförtiden lägger jag honom i spjälsängen och lägger handen på hans mage så brukar han somna inom en kvart ungefär. Så skönt att slippa gå runt att bära på dundeklumpen!

Life is good! :o)

Kommentarer
Postat av: Hanna och John

Hälsningar från Skåne. They talk funny here!

2008-06-14 @ 23:26:55
Postat av: Spiro

Välkommen till Sverige! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback