riktigt bra

Snart är då denna jobbnatt avklarad.
Det har gått förvånansvärt bra. Det är så mycket lättare att hålla sig vaken på natten när det är ljust!
Min Alexander-abstinens har inte heller varit så svår som jag trodde den skulle bli. Jag vet ju att han har det bra med sin far! (dessutom har fadern försett mig med lugnanade sms, men det behöver vi inte låtsas om)
Mjölkmaskinerna har skött sig bra, de krävde en tömning vid 4 men annars nema problema!
Om ca 1 timme får jag börja bege mig hemåt och krypa ner i min underbara säng med min underbara lilla familj.

Härligt! :oD

Kommentarer
Postat av: Linda K

oj, jobbar du redan?!

Postat av: Spiro

Bara en natt. Ska göra en natt nästa vecka också, sen är det nog! :o) Som sjuksköterska ställer man ständigt upp för sitt landsting serru!

2008-07-11 @ 20:38:00
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Linda K

tappert!

2008-07-12 @ 08:34:38
URL: http://iabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback