Nu blev det fel igen...

När jag jobbat mitt sista pass innan jag gick på havandeskapspenning rensade jag ur mitt skåp.
Tog hem skor, pennor, lathundar, sjuksköterskebroschen och sjukskörterskeklockan.
Väl hemma la jag allt i en påse och la in i garderoben.
Allt utom broschen och klockan.
Jag är/var så pass rädd om dom så jag ville inte att de skulle komma bort.

Påsen med alla andra grejer hittade jag utan problem. Klockan och broschen är puts väck... :o(

(Jag jobbar inatt igen och har sprungit runt hela lägenheten och letat som en galning. Förhoppningsvis fick jag med mig klockan och broschen på något konstigt sätt när jag jobbade sist. Ni kan väl hålla tummarna för mig är ni snälla!!!)

UPDATE: Dom var på jobbet... I pennfickan, så pinsamt...

Kommentarer
Postat av: M

TOK-Fia....

2008-07-19 @ 01:20:27
Postat av: Spiro

Sötälskling, du ska sova ju!!

Postat av: Sandra

Puh.... det är värdefulla grejer för en syrra det ju!

2008-07-19 @ 17:00:15
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: Spiro

Precis!

2008-07-19 @ 19:29:38
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback