Måste provocera lite

Jag tillägnar denna bild till alla er som är så rädda över kombinationen katt-litet barn. (Får OFTA frågan om hur det går med katterna och att jag måste passa dom så att de inte skadar Alexander. "Du vet väl att de kan bli avundsjuka?!")



Blogga var så försiktig när hon la sig brevid Alexander. Hon tittade på oss frågande som att hon undrade om det var ok. Dessutom låg hon bara där en pyttestund för när Alexander började fäkta med armarna var det inte kul längre! :o) Jag är fullständigt säker på att mina katter aldrig kommer skada Alexander helt oprovocerat! Jag tror mycket av det där med avundsjuka katter är en sk modern myt...

Kommentarer
Postat av: S

Det tror jag med! Tänk vad alla barn har ryckt och dragit i Tovas svans, morrhår, öron och ben men hon har aldrig ens markerat med irritation eller med tänderna. Hon lät tom barnen bära henne uppåner i svansen när hon var liten, nu är hon så tung att svansen og kulle lossna innan hon vred sig ur greppet och jag är säker på att det är för att jon vet att hon är så in i vassen älskad. =)(eller är hon lite utvecklingsstörd?)

Postat av: Spiro

Katter ÄR smarta!

2008-07-08 @ 22:39:17
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback