hårresande

När jag var gravid fick jag tjockt och välmående hår som var glansigt och fint och lätt att reda ut.
Den tiden är förbi nu.
Håret formligen rasar av mig, fortsätter det i denna takt är jag flintskallig lagom till min födelsedag.
Ok, fullt så illa är det väl inte. Håret är sträft och tunt igen och omöjligt att reda ut. Att jag dessutom valde att inte ta av så mycket hår sist jag klippte mig (för att håret skulle kunna sättas i svans och skyddas från barnkräka och dylikt) gjorde väl inte saken bättre direkt.

Det blir till att köpa hårinpackning och krypa ner i badet ikväll och hoppas det hjälper.
Stackars mig... ;o)

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner väääl igen det där med håret, fy fasan. Jag såg ett kort här om dagen på mitt välmående vackra "gravida" hår... suck. Efter bröllopets hårda håruppsättning är jag tillbaka på noll med slitet glanslöst hår. sörjer Funderar på att klippa av ännu mer... KRAM

Postat av: Spiro

Mm, var rätt sugen att klippa av mitt redan under graviditeten (trots tjockt och fint!) men kändes inte så lämpligt med tanke på "rapstunder" och så..:o)När jag slutat amma ryker det med stor sannolikhet!

2008-07-07 @ 21:51:27
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback