21.00-07.00

Nu var det länge sedan jag skrev under denna kategori ("jobb").
Men ikväll/inatt smäller det. Första jobbet sedan Alexander föddes. Senast jag jobbade var 31 januari... Känns som evigheter sedan! Hoppas jag minns hur man gör! %o) Ser fram emot det hela med blandade känslor. Dels ska det bli kul att komma ut bland arbetskamrater och patienter igen och bara vara sjuksköterska-jag, inte mamma-jag. Å andra sidan så kommer jag att sakna min lille pojk så förbaskat mycket! Han kommer dock knappast att sakna mig då han för det mesta sover som en klubbad säl under tiden som jag kommer vara borta. Dessutom har han ju världens bästa pappa hos sig!

Nåja, härligt med lite extra klirr i kassan, man är ju knappast rik som föräldraledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback