v.29

En arbetskamrat påpekade häromdagen:
-Nu är du ju nästan bara mage, din byst har ju helt försvunnit. (Vilka snälla arbetskamrater jag har %o)
Trots att det växer även "upptill" så håller jag med henne. Känner mig mest som en stor mage som går omkring, det andra är lixom bara tillbehör, som ketchup på en hamburgare, eller nåt.

79247-719

Var hos barnmorskan i onsdags och allt låg precis på normalkurvan. Kändes bra.
(När jag förkunnade detta på jobbet sa en annan arbetskamrat:
-Så då är du en riktig medel-Svensson då?!
Haha, mina arbetskamrater är roliga dom!)

Kommentarer
Postat av: elin

Bussigt, kan aldrig ha varit på 25an!:) Men vad har du för SF mått då?? Jag ska dit på måndag, ska få extra lång förlossningsinfo eftersom man är diab... Blir säkert bra!

2008-01-11 @ 21:26:04
Postat av: Spiro

Elin: Hihi, den första kommentaren var det en på 25:an som var skyldig till.. :o) Kommer inte riktigt ihåg vad måttet var men det ligger precis vid normalkurvan iaf. :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback