v.28

Magen har börjat kännas riktigt stor nu. Sista veckan har den växt rejält men jag tror inte att jag enbart kan skulle på bebisen utan julmaten får nog allt ta en del av skulden!
Tittade på bilder från v.16 (som jag just fått reda på att M's syster befinner sig i) tänk att ha en sån liten kula igen! Fast då skulle jag ju vara längre från "målet" så att säga, så jag vill nog inte byta med henne...

79247-713

Igår införakaffade jag ett par stödstrumpor, som jag nämnde i tidigare inlägg. Varför har jag inte gjort det tidigare??? Så otroligt skönt att ha dom på sig! Så till alla er gravida (eller av annan anledning med svullna fötter) "out there", köp stödstrumpor! Jag vet att de är dyra med det är faktiskt värt dom pengarna!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu kommer jag äntligen på att fråga frågan jag tänker på varje gång du lägger in magbild. Skriver du fulla gågna veckor, eller när du kliver in i ny vecka? Blir nyfiken eftersom vi har "dag" samma dag i veckan, alltså torsdagar..:)

2008-01-03 @ 18:23:08
Postat av: Mocca

Vad vacker du är.

Postat av: Linda K

jag köpte såna förra graviditeten när jag skulle flyga. men jag kunde nästan inte ha dom, fasansfullt obehagliga! så jag undviker dom nu :(

2008-01-03 @ 19:41:32
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Spiro

Elin: Skriver när jag går in i ny vecka. Har inte riktigt koll på exakt vilken dag det är utan tar det i slutet på veckan typ..%o)

Mocca: Vad snäll du är! Känner mig mest rund och otymplig nuförtiden..

Linda K: På vilken vis var dom obehagliga? Hade du rätt storlek? Jag gillar stödet iaf..:o)

2008-01-03 @ 21:20:11
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Elin

Ok, för jag går in i ny vecka varje torsdag, å det är mest då du brukar lägga in bild!:) Men då har jag koll! Det skiljer alltså 6 veckor oss emellan... Vi ses!

2008-01-03 @ 21:26:11
Postat av: Spiro

Jupp, du är 6 fuskiga veckor före mig! Hehe, torsdag är kanske en bra magdag då..%o)

2008-01-03 @ 22:56:35
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback