successful mission

Ikväll har jag och M varit på "babykväll" på barnens hus. Vi tänkte passa på att göra några bra fynd.
Det tänkte även resten av stadens invånare med småbarn/blivande föräldrar. Jösses så mycket folk!!! Vi kom 15 min innan de öppnade och då var det lååång kö och nästintill omöjligt att hitta någon parkering. M och jag fick nästan lite "konsert-känsla" :o)
Synd att jag inte hade kameran med mig så jag kunde visa, förhoppningsvis var tidningen där eller något så några bildbevis finns...
Nåja, efter en tjurrusning in fick vi det vi var ute efter iaf. Dels en barnvakt (elektronisk alltså) av ganska bra kaliber för endast 350 pix. Det stora fyndet var dock en bärsele från babysbjörn för, lyssna noga nu, 239 kronor!!! Snacka om fynd! Enda haken är att färgen är hemsk. Så hemsk att
Linda K redan omnämnt den i sin blogg som avskräckande exempel...
Tanken är att jag ska färga den, förhoppningsvis fungerar det. Annars får M bara använda den när jag befinner mig på minst 100 m avstånd. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback