snigelpost

Det är inte ofta man får annat än räkningar och reklam nuförtiden i posten. Idag fick jag dock så kallad "privat post". Två stycken t om! Dels ett från jobbet som i och för sig innehöll min flexlista men dock medföljde ett handskrivet personligt brev så det tänker jag räkna!
Sen fick jag även ett jättefint (båda mina systrar är väldigt konstnärliga och duktiga att "skapa" och så. Denna genen har dock tyvärr hoppat över mig...) alla hjärtans-dag kort från lillasyster (efter påpackning, hihi).

79247-758

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

såååå, märkvärdigt var det väl inte. :D *rodnar*

2008-02-18 @ 16:20:19
Postat av: Spiro

Om man jämför med vad jag skulle kunna åstadkomma är det väldigt märkvärdigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback