tack för iår!

Snoriga familjen kommer tillbringa sin nyår hos min mor och far och syster. Dessutom dyker min moster med man upp. Blir nog trevligt och lagomt anstängande för oss som fortfarande är lite småkraxiga. Eller.. Är väl mest jag som kraxar nu...
Den obligatoriska "årets"-listan måste dock avklaras först!

Bästa: Att bli
mamma, såklart!
Fynd: Bilen fick vi till ett riktigt bra pris faktiskt.
Värsta: Minuterna innan kejsarsnittet.
Skönaste: Att ha en bebis som gillar att sova lika mycket som sin mor ;o)
Business: Vi sålde våra tjock-TVar i början av året, räknas det?
Extraknäck: På sjukan såklart!
Segaste: Förlossningen!!!
Konstigaste: Hur snabbt tiden går som mamma-ledig
Plagg: De förbannade jävla amnings-bharna. 2009 ska bli ett amningsfritt år!
Pjuck: Fötterna har först nu börjat få samma storlek som innan graviditeten så det har varit sparsmakat med skor.
Köp: Bilen, en kombi juh! Många vuxenpoäng.
Resa: Smålandsresan, väldigt lyckad och trevlig
Way to go: Till M och mig som lyckats skapa en så fin pojke! :o)
Vinnare: Jag och M, se ovan
Förlorare: Mejla, som tappat all pondus hos de andra två kissarna
Bok: Philippa Gregory's böcker.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Gott nytt år på Er och Medelpads sötaste pojk! :o)



Kramar från fam Petersson

2008-12-31 @ 17:39:11
Postat av: Elin

Härlig lista!:) Gott nytt år på er! Ses på tisdag!? Hoppas Lisa å Åsa kunde också.

2009-01-01 @ 09:32:54
Postat av: Spiro

Vivi: gott nytt till er med!



Elin: Jupp, ses på tisdag. Lisa kunde inte men Åsa tänkte dyka upp.

Postat av: Syster Frida

En galen mamma och sjuksköterska- låter som en kul person! Men du har slutat blogga eller?

2010-12-16 @ 19:04:28
URL: http://fridasyster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback