sjukstugan, the sequel

Jag hade två kaminer i sängen inatt. (eller som M sa:"vad kall du är!" "Nä, det är du som är varm" blev svaret...)
Lill-snörvel och Stor-snörvel tror jag att jag ska döpa om dom till.
Alexander verkar dock lite piggare idag så förhoppningsvis sover han i sin egen säng inatt då jag inte fått värst mycket sömn natten som var. För närvarande sitter jag och tittar på klockan och tycker att den kan gå lite fortare så att vi kan äta middag snart för då är det inte långt till man (jag) får gå och lägga sig.

Enda positiva med en sjuk bebis är att han vill vara nära och mysa med både mamma och pappa, något vi inte är bortskämda med i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Siss

Hej! Läääänge sen jag hann titta in här. Kul o se julbilderna :0) Hoppas ni kryar på er allihop. Vi har haft -16 grader här nere ett par nätter! Så jag hoppas alla kräk-baciller tagit rejält me stryk så vi får en lika lugn, mysig o härlig nyårsafton som vi hade julafton. Sköt om er!!! Och ett riktigt GOTT NYTT 2009!!!!!!!! Kramar från oss

2008-12-29 @ 21:15:50
Postat av: Spiro

Jo, rätt myggfritt även här uppe! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback