seg i kupan efter att ha varit vaken för många timmar

Åh, snart är denna jobbnatt över och jag får åka hem till mina fina pojkar. Först lite kel, sen ska jag soooova! Ska bli så skönt! Är hyffsat trött...

Lite skönt är det dock att komma till jobbet såhär ibland och prata lite annat än bara Alex-snack... :o)
Hade tänkt att jag skulle få underhållning inatt via OS, men de "färska" sändningarna satte ju inte igång förrän klockan 3! Nåja, hann ju lösa 3 st "sodoku" istället. Enda gången jag har ro att ägna mig åt dessa så jag är inte så värst duktig.. :o)

Oj, vad jag tröttflummar nu i mina skriverier.
När jag kom till jobbet igårkväll stod i alla fall en present och väntade på mig från snällaste
Elin! När jag sovit klart ska jag fota så ni också får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback