Nu blir det reklam

På bilden ser ni min nya favorittröja.
Den är mjuk och skön, ekologisk och ganska smickrande för figuren om jag får säga det själv!


Ni kan väl ignorera den smutsiga spegeln, sunkiga byxorna och banankartongerna i bakgrunden...

Nu kommer vi till det häftiga: Den är gjord i bambu!
Och: Det är mina föräldrars granne och hennes svägerska som säljer bambukläder, fick denna i födelsedagspresent av föräldrarna.
Nu till det bästa: De har en
webshop! Så nu kan ni också få en ny favorittröja, bra va? :o)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Sofia!

Det här är (tror jag) första gången jag skriver i din blogg men nu kan jag ju bara inte hålla mig längre! Tack för att du länkar till oss och va´ kul att du gillar din bambutröja! Precis sånt som man blir så himla glad för!

När jag ändå håller på så kan jag nämna att vi också körde 5-minutersmetoden med Edwin och att det funkade så bra! Först känns det jobbigt att bara gå ut ur rummet när lillen skriker i himlens sky men det är så otroligt effektivt och jag är övertygad om att man faktiskt hjälper och stärker barnet som lär sig att somna själv. För att inte tala om vad det är skönt för trötta småbarnsföräldrar....

Så där ja, det var allt från mig. Ha nu en riktigt skön helg hela familjen!

Postat av: Spiro

Nu räknar jag kallt med att det blir fler kommentarer i fortsättningen! ;o)

2008-08-08 @ 19:51:21
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jajamensan!

2008-08-09 @ 12:01:43
URL: http://grona-grodan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback