min solstråle

Regnet formligen öser ner idag.
Så uppfriskande...NOT!

Alexander och jag tog sovmorgon till klockan 10 i ren prostest!
Sen fick Alexander ligga och vara nakenfis en stund. Det firade han med att kissa ner allt som fanns inom en mils radie kändes det som... %o) Den bit plastade frotté jag har kommer inte ens i närheten av att skydda från hans fontänskurar! Nåja, han var nöjd och glad i alla fall och jag äger ju faktiskt en tvättmaskin! :o)


Alexander sjunger
Björn Rosenström: "Åh, Åh, vad det är skönt att va' naken"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, härligt att få kissa fritt! Han ser onekligen mycket lycklig ut.

Postat av: Spiro

Han är lycklig för det mesta..:o)

2008-08-18 @ 12:46:32
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback