Funderar på blogginlägg under promenaden

Observationer under dagen barnvagnspromenad (eller powerwalk som det heter på Engla-språk):

  • Endast 1 svart katt (M och jag bor i ett väldigt kattrikt område och brukar se ett flertal under våra promenader), som dessutom korsade gatan!
  • En golfbil med en golfbag fäst på utsidan. På bilen satt en HSB-dekal och i golfbagen stod det en massa krattor. :o)
  • Vår favorit-kassörska är tillbaka från semestern, äntligen blir det ordning i fruktdisken! (och hur mycket pensio-varning är det inte på den kommentaren då??)
  • Det är återigen pensionärerna och andra mammor som man ser vid utevistelse, de flesta andra verkar ha återgått till sina jobb
  • Slutligen, självklart, världens finaste bebis:

Kommentarer
Postat av: Wille och Adam

Vilken fin tröja Alexander har! ; )

2008-08-04 @ 19:58:33
Postat av: Spiro

Så är dt när man har snälla kusiner! :o)

Postat av: Pernilla

Hoho, har æntligen hittat en dator.Jag fick høra 5 min Winnerbæck genom Zofies mobil, det var væl gulligt?Kul att få læsa din blogg igen, Alexander ær himla søt!!

2008-08-05 @ 12:48:41
Postat av: Spiro

Och du har tagit dig till Norge ser jag! Hoppas de är snälla med dig! :o)

2008-08-05 @ 14:26:32
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback