någon som har lite Oxytocin att låna ut?

Linda K fick sin söta lilla Tilde för några dagar sedan och jag är så avundsjuk så jag nästan spricker. Lite tabu är det allt att vara avundsjuk på andras bebbar men det skiter jag i. Jag har gått 1 dag över tiden, då får man vara grinig och säga dumma saker. Sådetså!

Nu åker M och jag iväg till IKEA och försöker knata igång förlossningen! :o)

UPDATE: Hemma igen, utan någon förlossning i sikte. Det var dock mysigt att komma ut en sväng i det vacka vädret. Sen kollade vi lite på ny bil också (trångt med barnvagnen i nuvarande), mys-pys! :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tänk att det ÄR inte länge kvar nu!! IKEA låter bra, du ska se att den lillae:) dyker upp(ner) imorrn!:) Håller tummarna för dig... Å du, man FÅR vara avundsjuk!

2008-04-01 @ 13:20:54
Postat av: Elin

Det var jag.

2008-04-01 @ 13:21:44
Postat av: gela

Hejsan!
Hoppas att jag blir faster snart! Gick själv 11 dagar över tiden m Elias! Så jag förstår dig!!! Det är inte kul när dagen D kommer och går utan att nåt händer. Hoppas att IKEA besöket hjälper dig/er! ;) Kom ut nu bebis så vi får veta vad det blev!!! :)
Kramizz till er alla!

2008-04-01 @ 14:25:00
Postat av: Linda K

klart du får! men när som helst har du din egen hos dig i famnen, håll ut! det är det mysigaste som finns :)

Postat av: Spiro

Elin: IKEA avklarad, bebis kvar i magen...

Gela: 11 dagar tänker jag inte gå med på. Då fejkar jag en havandeskapsförgiftning istället tror jag..%o)

Linda K: Jamen det är ju just det, att det ska bli så himla mysigt. Då är det svårt att ha tålamod...

2008-04-01 @ 16:04:28
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Svärmor o Siss

Nu blir det en aprilbebis istället ;o) Kanske på "min" födelsedag.... vilken födelsedags-present isf!!! Kramar

2008-04-01 @ 16:11:39
Postat av: Spiro

Svärmor & Siss: Såg att ni tvillingar firar i helgen. Vet inte om jag vill vänta tills dess dock! M påstår att bebisen sagt till honom att den kommer imorgon, hoppas han hörde rätt!

2008-04-01 @ 17:32:05
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: E-L

IKEA låter kul, annars kan jag rek. att damma överskåp :)

2008-04-01 @ 21:00:42
Postat av: Spiro

E-L: Haha, men damma överskåp känns ju mäkta tråkigt i jämförelse med att gå på IKEA och titta på babysaker! ;o)

2008-04-01 @ 22:07:01
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Elin

Ja men SÅ fort går det inte, det tar en par tre dagar innan IKEAbesöket har gjort sitt ska du se!:) För mig lördag-tisdag... (Nu låtsas vi att jag inte blev igångsatt!:))

2008-04-02 @ 10:28:24
Postat av: Spiro

Elin: Hahaha, ok då förstår jag! %o)

2008-04-02 @ 10:51:21
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback