matdrömmar

Igår åt M och jag grillad kyckling och potatissallad till middag (orkar inte laga mat eller planera för mat då jag aldrig vet när det kan vara dags att åka in till förlossningen). Det blev lite över av maten som M plockade ihop till mig och sa att jag kunde käka till lunch. Fine.
Imorse stog jag och gjorde iordning min frukost. Äter rejäla frukostar nuförtiden i jämförelse med vad jag käkar i ogravidt (skriver man så?) tillstånd. Fil och branflakes osså massa russin på (perfekt för att hålla igång tröga gravid magar <--- tips!), en smörgås och te. Medan jag häller upp teet börjar jag tänka på kycklingen. Kommer på att jag har limpa i frysen och att limpmacka med potatissallad och kyckling på är mums. Känner hur det vattnas i munnen och hur jag börjar längta till lunchen.
Hallå??? Jag har inte ens ätit frukost och jag börjar redan se fram emot lunchen??? Min kropp kanske laddar för en förlossning?
Nä, så kan det inte vara...

Förövrigt fick jag min deklaration idag, trevlig läsning. :o)

Kommentarer
Postat av: Emmspemms

Hej spiran :) Jag tänkte fråga en icke bebis relaterad fråga! Hur får man till en snygg blogg, t ex om man vill ha egna bilder längst upp på startsidan som du har? var går jag in och ändrar, för just nu har jag en stratsida som fanns att välja på bland blogg.se egna mallar. Hoppas magen mår bra och bebisen vill komma ut snart, KRAM

2008-04-08 @ 13:20:00
Postat av: Spiro

Åh, det är ju riktigt skönt att för en gångs skull inte prata bebis! Tycker dock att du får ge mig länken till din blogg så jag kan kika lite på den! :o) Om det är blogg.se du använder så går du in på "design"-fliken. Där finns det en knapp som heter "redigera stilmall" och där ligger bloggen i html-kod. Sen är det bara att greja på!

Postat av: Emms

Ahaaaa då ska vi se om jag klarar ut det, obs, jag är nybörjare så bloggen är väl inte så spännande ännu.... tack för hjälpen :)

2008-04-09 @ 08:56:13
URL: http://emmahalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback