Inget aprilskämt

Redan när jag fick BF 31/3 efter ultraljudet så har diskussionerna/gissningarna varit igång om det skulle bli ett aprilskämt. Nu är klockan 22.00 och jag har endast lite av de vanliga förvärkarna så jag kan nog säga med ganska stor säkerhet att vi klarat oss undan aprilskämtet. :o)
M hävdar dock att bebisen sagt till honom att leverans sker imorgon. Hoppas han hörde rätt. 080402 vore ju ett rätt coolt födelsedatum ( 8/2=4 4/2=2, jag gillar jämna nummer och sådan symmetri...Eh, ja hoppas ni förstår vad jag menar).

Kommentarer
Postat av: anna-lena

Då får vi se vem som "hinner först", jag har BF idag 2 april, känner mig än så länge tillfreds men längtar såklart efter vår bäbba. Hoppas du inte går åt av rastlöshet. Några känningar idag?

2008-04-02 @ 09:46:36
Postat av: Spiro

Anna-Lena: Hm, blir tjurig om även du "går om mig"... ;o) Det är ju det som är så knepigt, har känningar dagligen men som inte resulterar i något, frustrerande!

Postat av: anna-lena

Åh vad jobbigt med "fuskvärkar". När jag väntade min första så var jag tokfrustrerad redan kring BF, kändes som bebisen ALDRIG skulle komma. Den här gången är det annorlunda, har ju min 17-månaders gullunge att gosa och busa med...men visst längtar jag...mycket efter att slippa vara gravid helt enkelt, är trött på magen. Håller tummarna för att det blir skarpt läge för dig NU!

2008-04-02 @ 13:21:31
Postat av: Spiro

Anna-Lena: Jo, gravidmagen är jag rätt färdig med jag oxå!

2008-04-02 @ 14:50:51
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback