allt-i-ett dag


Igår tog jag verkligen vara på dagen. Kl 10 hängde jag och lillasyster på låset på det stora köpcentrat. Där blev det seriös shopping. Iaf för lillasyster. Själv köpte jag en tub helosan...
Vi passade iaf på att smaska drakenglass.
Jag beställde (utom hörhåll från lillasyster) först. Tittade på alla sorter och sa:
-Hmm, vad ska jag ha??? Jamen choklad ska jag ju iaf ha.
2 min senare kommer lillasyster, tittar på alla olika smaker och säger:
-Hmm, vad ska jag ha??? Jamen choklad ska jag iaf ha!
Glassförsäljaren skrattade och undrade om vi var släkt eller nåt.. :oP
När shoppingen var avklarad kände vi för lite lugnare tag och åkte ut till föräldrarna för en mysig höstpromenad med hundarna. Den här gången hade jag kameran med mig! :o)

79247-61079247-61279247-60979247-611
79247-613

Efter promenaden var det mums med trerättersmiddag där huvudrätten bestod av älgstek!
Så ska en lördag spenderas! :o)

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Så ska alla dagar spenderas ;). Tack. jag hade jättekul.

2007-09-23 @ 17:18:30
Postat av: Spiro

Right back at you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback