word sistah!

Jag har under en tid funderat på det här med oss gravida och fixeringen vid våra magar och vikt.
Har funderat på att skriva ner en fundering om detta här på bloggen men inte riktigt fått till mina formuleringar.
Nu behöver jag inte göra det eftersom Sandra formulerade det så bra på sin blogg.
Kolla här.

Säger som jag sa på Sandras blogg: Själv tycker jag att det bara är härligt att äntligen ha en mage som ses som positiv. Den mage jag hade innan jag blev gravid var ju liksom inte så populär hos mig själv.. :o)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Himla kul att du uppskattade mina tankegångar. Och egentligen bör man gilla sin mage redan innan bebis. Man vinner ju liksom inget på att ogilla den ;-)

Postat av: Spiro

Lätt att säga, svårt att förverkliga..:o)

2007-11-18 @ 14:17:09
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback