v.23

Mejla med demonögonen får vara med på denna veckas bild. :o)
Min "kent"-tröja som alltid varit så stor stramar åt betänkligt över magen numera.

79247-673

Jobbyxorna blir mer och mer svåra att få igen (ännu inte beställt mamma-byxor). Igår fick frågade en läkare som jag sällan jobbar med: Jaha, nu ska du väl inte jobba så länge till va?
Uppenbarligen är inte jobbtunikan något bra kamoflage längre..%o) Känns lite knepigt att svara på sådana frågor dessutom när det är 2 månader kvar tills jag är berättigad till havandeskapspenning!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns mammabyxor på 25an om du vill ha.. Jag använder dem inte!

2007-11-30 @ 19:16:40
Postat av: Spiro

Jo, Elvy tipsade mig om dom. Tänkte jag skulle testa men jag misstänker att de är för små för mig med tanke på hur liten du är...

Postat av: Elin

Ja fast jag har inte provat dem sen Janne gjorde narr av mig..:) Tror det kan vara minst 6 veckor sedan!! Å då var de för stora...eller bara märkliga, jag vet inte. :)

2007-12-01 @ 21:33:27
Postat av: Spiro

Hehe, jo förstår att du blev avskräckt! Var och lånade två stycken i fredags, ska prova på måndag när jag jobbar. *håller tummarna*

2007-12-02 @ 12:03:31
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback