smaken är som kakan?

Förutom sina paket fick min fader även en hemmagjord schwarzwaldtårta. Jag var lite skeptiskt till den då den blev lite..hm..konstig. Men den fick med beröm godkänt, inte en enda bit finns kvar, härligt! :o)

image658

Såhär såg innehållet i paketen ut förresten:

image659image660
1 st butanbrännare att använda vid flambering eller liknande som min fader brukar finna nöje i. Sedan ett par batteriuppvärmda sockar för frusna fötter. Båda grejerna hittade jag på
clas ohlson och det är där jag lånat bilderna också.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lustigt, min tårta till "far" såg likadan ut...

2007-11-12 @ 07:11:20
Postat av: Spiro

Det kanske är något med fäder och schwarzwaldtårta? :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback