en kväll på stan

Idag (igår blir det väl eftersom klockan närmar sig 2 på natten) hade jag en såndär riktig kvalitetsdag. Ni vet, när allt bara flyter och man tillbringar tiden med allmänt trevliga saker.
Kom hem efter nattens jobb, sov till 15. Klev upp, mumsade god frukost, tittade på det inspelade avsnittet av "bonde söker fru" och "Grey's anatomy". Därefter hastade jag iväg till M's jobb och hämtade upp honom. In till stan då M skulle klippa sig. I väntan på att han skulle bli färdig spatserade jag lite på stan. Skönt att komma ut och få lite frisk luft. Lyckades även investera i nya trosor och en mössa (som M skrattade åt när han såg, hm, det får bli ett senare problem).
Hämtade upp en nyklippt M och gick och käkade på ett favoritställe. Tack vare restaurangchansen käkade vi varsin pizza och fick dryck till för 130 kr, sånt är trevligt! Himla mysigt att ha min M för mig själv en stund också utan något/någon som stör. Vi passade på att "catcha up" i varandras liv och dessutom planera helgen. Najs.
Sen åkte vi hem där jag vräkte ut mig över soffan en timme i ett fåfängt försök att smälta pizzan innan avfärd till jobbet.
Snacka om att fånga dagen! :o)
Fånga natten också för den delen då det är ca 6 timmar kvar tills jag får gå och lägga mig... %o)

Kommentarer
Postat av: Karro

Halloj... Vågar inte ringa.. förmodar att du har jobbat natten... Hur blir det i morgon? Erika kan iaf.
Ring mig när du har vaknat....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback