Vilken soffa (den är så god och matig?)!

Nu har den härliga soffan kommit hem till oss! Men det var med nöd och näppe. Att få in och ut den ur hissen var som en svår förlossning. ;o)
Den är ganska gigantisk:

79247-39979247-401

M och jag tyckte vi var väldigt roliga när vi satt i varsin ände av soffan:
S: Älskling??
*inget svar*
S: ÄLSKLING?!?
M: Va, sa du nåt? Det är så svårt att höra dig när du är så långt bort.
S: Kan jag få dosan?
M: Men den har ju du?
S: Åh nej, dosan är försvunnen någonstans på soffan!! Vi måste starta en sökkedja!

Hihi, vi är roligast i världen. :o)
Gamla soffan tyckte dock vi var himla taskiga:

79247-400 Den ser ut att tänka: "Detta är det mest förnedrade jag någonsin varit med om, och då har jag ändå varit med i 45 år!"

När vi ändå var igång med shoppingen så drog vi en repa ut till stadium (med den gamla soffan med på släpvagnen, förnedringen bara ökar) för att köpa en anorak till M. Vi kom dock hem med en baddräkt till mig! :o) (Klicka på miniatyrbilden för att se dom "smalgörande sömmarna")

79247-403 

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Shit vad snygg den va... vart har ni inhandlat den? Kram

Postat av: Spiro

(antar att du menar soffan) Mm, me like a lot! BOOM på cupolen.

2007-05-13 @ 23:36:17
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Mocca

Vilken fin soffa den ser superskön ut också.

2007-05-14 @ 07:56:31
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Spiro

Mocca: Hihi, ja jag ser faktiskt fram emot att bara vara hemma idag och mysa in nämnda soffa. Det är precis som ett par skor som man måste gå in! ;o)

2007-05-14 @ 11:53:02
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback