bra betyg?

Efter att idag inte ha gjort i stort sett någon nytta alls, förutom ett litet möte på jobbet, så bestämde jag mig för att baka.
Testade ett nytt recept,
"Knäckiga kryddkakor".
Eftersom jag aldrig gjort dom förut så gjorde jag bara en liten sats.

79247-443

En stund senare såg det ut såhär:

79247-444

Öhum.. Vi säger att det var M som mumsade i sig alla och jag smakade bara en.
Har jag förresten berättat att jag kallades för "kakmonstret" när jag var liten? *rodnar och borstar bort några kaksmulor från tröjan*

Kommentarer
Postat av: TinaZ

Bild två verkar väldigt bekant...vart har jag sett det förut?

Postat av: Spiro

Jag har inte den blekaste! ;o)

2007-06-01 @ 10:58:37
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback