Taskigt

Jag tycker faktiskt att det borde vara vissa regler när man är sjuk.
Säg att en person är sjuk. Vi kan kalla honom M. Säg att han bor ihop med en person som heter S.
M är väldigt sjuk.
M har feber.
S tycker väldigt synd om sin M och tar hand om honom.
Gör mat.
Fixar medicin.
Ser till att han tar medicin.
Osv.
Följden blir att M tillfrisknar.

Då tycker jag att det är väldigt taskigt av M att smitta S när S har varit så snäll och tagit hand om M!!!
Dessutom vet ju både M och S vilken piss-influensa M genomgått.
Hur kan då M vilja att S ska behöva vara med om samma sak..

Alltså, jag bara undrar..
Rent hypotetiskt...

UPDATE: Dessutom är det fuskigt att
min kusin får en ny lägenhet men inte jag. Jag vill också svära åt blommiga tapeter!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du menar inte att du har gått och fått M+S nu då?
Jag hoppas M ser till att du tar din medicin nu .
Krya på dig!!!!!!!!!

Postat av: Mocca

Stackare -skya på dig!
*kramar om*

2007-03-05 @ 21:32:38
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Spiro

Pappa: Som den medicinfixerade ssk jag är ordnar jag tablettintaget så bra själv så..

Mocca: "dack" (sägs med igentäppt näsa)

2007-03-06 @ 11:19:16
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Karin

Måste bara påpeka att jag är villig att byta med ALLA som har ett färdiginrett hem. ;)
Jag må vara fri från influensa, men spacklandet och målandet har gjort mig mör i kroppen och mycket, mycket trött...

(Men wiiii vad fint det kommer att bli :))

2007-03-06 @ 11:36:56
Postat av: Spiro

Karin: Du får tänka på tillfredsställelsen som kommer att uppstå när allt är klart och du får ha precis som du vill i din lägenhet. :o)

2007-03-07 @ 10:44:56
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback