ljuset i natten

Jahapp, så hamnade man på vak inatt igen då. För den oinvigde innebär det att ha koll på en patient hela natten. Alltså: sitta i ett mörkt rum hela natten. Hur lätt är det då att hålla sig vaken?
Inte alls. Desstom klev jag upp vid 9.30 imorse..
Har dock garderat mig nu med en TV (med ljudet avstängt). Sedan kom jag just på att vi har ju bärbara datorer på avdelningen. Lånade med mig en in och det är den jag sitter och skriver på just nu.
Det kanske kan bli en bra natt trots allt?
Patienten i fråga ligger iaf och sover just nu och verkar ha dett rätt bra.
Jo, lite avundsjuk är jag allt...

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackare.....

Postat av: Spiro

Jag överlevde utan större missöden! :o)

2007-06-24 @ 15:46:35
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback