God morgon?

Tårtan emottogs med stor glädje, tyckte själv också att den var riktigt god. Gillar när tårtor är friska i smaken och inte så mastiga.

Helen och jag drog även en repa på stan efter räkfrossan. Vi fick skjuts i en amason ner till stan:

79247-48379247-482

Dom är ju faktiskt riktigt härliga! Blev lite småfrälst och småsugen att köpa en faktiskt.. :o)
När jag och helgen Helen är på krogen blir det som alltid väldigt blött och väldigt roliga bilder.

79247-486

Försökte ta en bild på sjukhuset när jag åkte hem med bussen för att visa vilken tråkig byggnad jag jobbar i. Det gick väl sådär...

79247-485

Nu ska jag se om jag kan bli av med min dagen-efter takykardi och cephalgia genom att äta lite frukost. Skulle även vara skönt att bli av med smaken av sandpapper och ruttna ägg i cavum oris. Flatulensproblemet kommer nog att kvarstå under dagen dock. (hey, kan
Linda K skriva på ryska så kan jag skriva på latin/sjukhusspråk)


Kommentarer
Postat av: Karro

Oj vad ni partajar.... =) skoj verkar ni ha haft iaf.

Postat av: lillsyrran

Du får inte svika "Bublan" för en Amason!

2007-06-16 @ 13:22:39
Postat av: Spiro

Karro: Jovars ;o)
Lillsyrran: BuBBlan menar du... Närå, den ligger fortfarande högst på önskelistan..;o)

2007-06-16 @ 13:26:01
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Linda K

jag är imponerad! pluggade latin i gymnasiet, inte mycket som sitter kvar... phyramus et tisbe iuvinum pulcerimus alter...

2007-06-16 @ 13:45:31
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Spiro

Hehe, kan bara latinska ord som handlar om vård. Har ingen aning om vad du just skrev. Försökte leta översättning på nätet men det gick inte så bra! Enlighten me please!

2007-06-16 @ 14:18:38
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback