Det blir alltid värre framåt natten

Få saker gör mig så pass lycklig som att hitta en ny rolig blogg (framförallt när man slösurfat större delen av natten och varit in på VARENDA sida känns det som och man får hålla upp ögonen med tandpetare).
Eftersom jag är av en sådan omtänksam och vårdande (hey, inte för inte som jag blev sjuksköterska) natur tänker jag nu dela med mig av mitt just påkomna fynd som kommer att hjälpa mig igenom resten av denna helvetiskt långa natt (puh, vilken lång mening).

Gå in på
http://arga-lappen.blogspot.com/.
Arga lappen kör typ tjuvlyssnat-grejen fast med lappar. Grymt roligt, verkligen min humor. Diggar mest "följetongen Goda grannar". Gamla gubbar är för söta ibland! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback