Själavård

Kände att jag blev lite less på lägenhetn och allt stökande där så idag åkte jag ut till den gamla "hembygden".
Är/var väldigt hemmablind och har svårt att uppskatta det vackra där jag bor. Så här vackert är det där jag växte upp iaf.

79247-532

Tog en tur med föräldrarnas hundar. Hittade både smultron och blåbär som smakade ljuvligt. Tog bilder men dom blev för dåliga för att visa här.
Upptäckte att mamma och pappa gjort balar som skrattar som grabbar i målbrottet %o)

79247-528

Efteråt uppskattade Faxa en tur till sjön så hon fick svalka sig.

79247-533

Digga Dej blev lite småtjurig på mig när jag sa åt henne att gå och lägga sig. Det syns inte alls, eller hur? ;o)

79247-530

Förutom det hanns gräsklippning, pajbakning, kalvmatning och pannkaksätning också med. Nu är batterierna laddade igen som det så fint heter!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Hi hi hi... Hö Hö Hö....

2007-07-11 @ 21:27:21
Postat av: Spiro

hö hö hö!!! %o)

Postat av: Mocca

Vilkan härliga foton, och jag håller med dig, man blir lite hemmablind ibland, då är det nyttigt att ge sig ut med kameran :)

2007-07-13 @ 18:03:39
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Spiro

Tackar, ibland måste man ju lyckas! :o)

2007-07-13 @ 23:36:59
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback