"ordningsvakterna" strikes again!

Har tagit en massa kaos-bilder under flyttens gång som jag hade tänkt posta här på bloggen. Får dock världens ångest när jag tittar på dessa då flytten var så otroligt jobbig.
Så därför blir det detta istället:
Jag har märkt att jag kommit till "
arga lappens" förlovade land. Denna lapp satt i trappuppgången idag:

79247-503

Varför så många citattecken? Fick dessutom lagom ångest när jag såg denna lapp för jag antar att M och jag var misstänkta då vi är nyinflyttade. Senare kom dock denna lapp upp i hissen:

79247-505

Blir spännande att se vilka lappar som kommer upp när vi haft inflyttningsfest! %o)

Kommentarer
Postat av: Ann

Hahaha, dialog på det mest underhållande sättet :) Men vaddå, det var alltså inte ni?
Kram!

Postat av: Mocca

Fy sjutton vad tjurigt!!
Det är människor som sätter upp sådana lappar som alltid är uppe och stökar vid fem tiden på morgonen, oavsett om det är helg eller inte. Vad sjutton, ni är ju nyinflyttade, det klart att man stökar runt lite då, eller råka spika vid 23 tiden.För som sagt, vem sjutton gör det i normala fall..
Hoppas det löser sig!

2007-07-03 @ 20:20:17
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Spiro

Ann: Nope, vi knölsov vid det laget..
Mocca: Ser nu att inlägget är lite oklart skrivet. Det var alltså inte vi som bankade och inte vi som satt upp "svarslappen" :o) "Pensionärer med för mycket fritid och för lite verklig makt som behöver göra uppror" kallar M dom. :o)

2007-07-04 @ 16:12:42
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback